FANDOM

Broń palna (jap. ) – śmiertelnie niebezpieczna broń, zadająca obrażenia wystrzelonymi nabojami. Broń palna pojawia się wielokrotnie w Dragon Ball, najczęściej używana przez ludzi na Ziemi. Nie jest szkodliwa dla osobników o wysokim poziomie mocy.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Tak jak w prawdziwym świecie broń palna w świecie Dragon Ball ma różne kształty i rozmiary. Większość broni palnej z serii Dragon Ball jest podobna do ich realnych odpowiedników.

TriPolice2

Broń palna

Występowanie w animeEdytuj

Bulma strzela

Bulma strzela do Goku

Broń palna pojawia się w pierwszym odcinku Dragon Ball, kiedy Bulma strzela do Goku, jednak strzały nie zadają mu żadnej rany. Wiele innych postaci używa broni, w Dragon Ball głównie korzysta z niej Armia Red Ribbon.

Ziemskie wojsko i Policja polegają na używaniu broni palnej. Za jej pomocą atakują wiele "czarnych charakterów" np. Cell, Majin Buu choć zazwyczaj nieskutecznie.

Broń pojawia się też w Dragon Ball Z, ale korzysta z niej mniej postaci niż w Dragon Ball. Pierwszy raz w serii Dragon Ball Z broń pojawia się gdy farmer strzela do Raditza jednak nie zadaje mu
SouthGun2

Różowy pistolet południowego Kaio

żadnych obrażeń. Wojska Freezera podczas pobytu Wojowników Z na Namek korzystają z Broni Laserowej, która jest skuteczniejsza od broni palnej, mimo to na silniejszych przeciwnikach nawet broń wojska Freezera nie robi wrażenia. Android 17 ma broń, którą nosi "dla zabawy". Południowy Kaiō posiada różowy pistolet, którego używa do rozpoczęcia wyścigu między Goku a Wschodnią Kaiō. Za pomocą broni palnej został postrzelony Bee i Mr. Satan podczas Sagi Majin Bū.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki