FANDOM

Bra (jap. ブラ [Bura], pl. w anime Brajla, pl. w mandze ?, fr. Bra, ang. Bulla) – córka Vegety i Bulmy, siostra Trunksa. Tak jak Trunks jest ona pół-Ziemianką pół-Saiyanką.

Dragon Ball SuperEdytuj

Whis powoduje jej narodziny, a Bulma wybiera dla niej imię. Wszyscy zachwycają się małą Brą, nawet Yǐnchá przylatuje ją zobaczyć.

Dragon Ball ZEdytuj

W wieku kilku lat przylatuje odwiedzić Son Gokū i na drugi dzień ogląda 28 Tenka-ichi Budōkai, gdzie kibicuje Pan.

Dragon Ball GTEdytuj

Dziewięcioletnia Bra to przysłowiowa córeczka tatusia, przy niej Vegeta staje się potulny jak baranek, dla niej Książę Saiyan goli nawet swoje kochane wąsy. W wyniku opętania przez Babiego próbuje wraz z innymi walczyć przeciwko Son Gokū. Oddaje swojemu panu energię razem z Trunksem, Gotenem i Gohanem, w czasie walki zasłania sobą Baby'ego, ale zostaje odepchnięta. Po pokonaniu Tsufulianina kosztuje lokalnych potraw z Paozu przygotowanych przez Chichi. W sadze Super #17 dziwi się chęci walki Chichi i Videl; razem z Bulmą wyrusza samolotem na pomoc. Obserwuje walkę ze złymi smokami.

OsobowośćEdytuj

Po matce odziedziczyła niebieskie włosy, talent do zakupów i jej dominujący, wybuchowy charakter. Mimo iż jest w połowie Saiyanką, nie przejawia słynnego saiyańskiego zamiłowania do walki, jednak potrafi kontrolować ki i opanowała latanie. Przeważają u niej geny matki, co nie raz można zauważyć w jej zachowaniu.

GaleriaEdytuj