FANDOM

Bongo
250px-Bongo01.png
ボンゴ
Bongo
Imię w anime Brak polskiej wersji.
Imię w mandze Nie występuje
Inne imiona Vongo
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime Dragon Ball: Legenda o Shen Lóng'ie
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Podczas ataku Majin Bū na Ziemian.

2. Zginął, kiedy Złoty Freezer wysadził Ziemię.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy Nieznana
Głos Gorō Naya
Znaczenie imienia „Bongo” imię pochodzi od słowa „bongore”, japońskiego odpowiednika włoskiego „vongola” czyli „małż”.
Pokrewieństwa
  • Król Gurumes (szef)
  • Pasta (kompanka)
  • Bongo (jap. ボンゴ [Bongo], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze nie występuje, fr. Bongo, ang. Bongo)ziemski wojownik, najemnik służący pod rozkazami Króla Gurumesa. Monarcha powierzył mu misję poszukiwania smoczych kul. Bongo występuje w pierwszym filmie kinowym DB pt. Legenda o Shen Lóng'ie.

    Pracując wraz z Pastą przy poszukiwaniu smoczych kul, Bongo nadzoruje także wydobywanie rubinów na ziemiach należących do Gurumesa. To właśnie on i jego współpracownica wykradają należącą do Gokū Sì Xīng Qiú, zostawiając mu złotą monetę. Szukając kul, dociera wraz z towarzyszką do wyspy Żółwiego Pustelnika, gdzie bombarduje jego dom i wykrada kolejną kulę, tę, która należała do Bulmy. Po tym, jak Żółwi Pustelnik niszczy ich łódź podwodną za pomocą Kamehame-Hy, ewakuuje się wraz z Pastą i wraca do Zamku Króla Gumuresa. Następnie ściera się z małym Son Gokū, intruzem w zamku. Walkę przegrywa. Następnie zostaje rozdeptany przez olbrzyma - Króla Gurumesa po transformacji. Przeżywa i na koniec filmu widzimy go leżącego obok Pasty, której Gokū oddaje wcześniej pozostawioną w jego domu monetę.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki