Fandom

Dragon Ball Wiki

Bojack

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Bojack
Bojack2.jpg
ボージャック
Bōjakku
Imię w anime Bojack
Imię w mandze Nie występuje
Inne imiona Bojak
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime DBZ Movie 09
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Heranin
Zginął 1. Został zabity przez Son Gohana.
Pochodzenie Nieznane
Miejsce zamieszkania Piekło
Poziom bojowy ?
Głos ?
Pokrewieństwa
  • Bido (pachołek)
  • Bujin (pachołek)
  • Gokua (pachołek)
  • Zangya (dziewczyna, pachołek)
  • Bojack (jap ボージャック [Bōjakku] w anime pl. brak polskiej wersji  jest to Heranin, który przez długi czas uwięziony był w planecie Wielkiego Północnego Kaio.

    Kiedy planeta zostaje zniszczona w wybuchu Cella Bojack i jego banda wydostali się i wyruszyli na Ziemię w celu zniszczenia jej. Wtedy na planecie trwał Turniej Sztuk Walki zorganizowany przez "pogromcę Cella" Mister Satana. Nagrodą miało być zmierzenie się z "mistrzem". Bojack i jego kompani zaczaili się na biorących w nim udział Trunksa z przyszłości, Gohana oraz Kuririna. Bojack miał dwie formy, z pierwszą bez problemu poradził sobie Trunks z przyszłości, z drugą nie miał już szans. Cała nadzieja spoczęła więc na Gohanie, który jednak nie był w stanie wpaść w furię i osiągnąć SSJ2 więc był przez potwora masakrowany. Goku, który wszystkiemu przyglądał się z Zaświatów nie mógł na to patrzeć, więc złamał zakaz i na sekundę teleportował się na Ziemię mocno uderzając Bojacka by ten uwolnił jego syna ze swych zabójczych objęć co się udało. W końcu Gohanowi udało się wkurzyć, a potwór skończył jak Cell ginąc z ręki syna Goku.

    Bojack.jpg
    Bojack2.png

    Bojack w formie 2 pastwi się nad Gohanem

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki