FANDOM

Bibidi (jap. Madōshi Bibidi [Bibidi, Bidibi, Babidi], pl. w anime Bibidi, pl. w mandze Bibidi, fr. Bibidi, ang. Bibidi)kosmita, czarnoksiężnik, który zdołał wybudzić i podporządkować sobie demona . Kiedy Bibidi, chcąc wykonać zadanie wymagające udziału dodatkowej pary rąk, poddał się duplikacji, w wyniku której powstał Babidi[1]. Nie był zbyt silny, ale doskonale posługiwał się czarną magią, przez co był w stanie omamić każdą wybraną przez siebie istotę, w której umyśle dostrzegał choćby najmniejsze zło.

Obudził potężnego Majin Bū po to, by z jego pomocą podbić Siódmy Wszechświat. Nie przewidział jednak, że jego pupil może się przeciw niemu zbuntować. Koniec końców, aby nie zostać zabitym przez własnego sługę, zamyka Bū potężnym zaklęciem w wielkiej różowej kuli. Gdy tylko Kaiōshin Wschodu odkrywa fakt, że demon już mu nie zagraża, zabija on Bibidiego, tym samym wybawiając wszechświat od terroru Majinów.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Dragon Ball, fullcolor manga, saga Majin Bū, tom 5 – wywiad z Akirą Toriyamą [Jump Comics, 4 lipca 2014].