FANDOM

Bibidi
Bibidi1
魔導師ビビディ
Madōshi Bibidi
Imię w anime Bibidi, Bidibi, Babidi
Imię w mandze Bibidi
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje.
Debiut w anime DBZ, odcinek #277
Występuje LogoDBZ
Rasa Majin
Zginął 1. Zabił go Wschodni Kaiōshin.
Pochodzenie Nieznane
Miejsce zamieszkania Piekło
Poziom bojowy Nieznana
Głos Isamu Tanonaka
Znaczenie imienia „Madōshi” to po japońsku „czarnoksiężnik”, a „bibidi” pochodzi od słów zaklęcia wypowiedzianych przez wróżkę z disnejowskiego Kopciuszka „Bibbidi-Bobbidi-Boo”.
Pokrewieństwa
  • Babidi (klon)
  • Majin Bū (najsilniejszy sługa)
  • Wschodni Kaiōshin (największy wróg)
  • Babidi (jap. Madōshi Bibidi [Bibidi, Bidibi, Babidi], pl. w anime Bibidi, pl. w mandze Bibidi, fr. Bibidi, ang. Bibidi)kosmita, czarnoksiężnik, który zdołał wybudzić i podporządkować sobie demona . Kiedy Bibidi, chcąc wykonać zadanie wymagające udziału dodatkowej pary rąk, poddał się duplikacji, w wyniku której powstał Babidi[1]. Nie był zbyt silny, ale doskonale posługiwał się czarną magią, przez co był w stanie omamić każdą wybraną przez siebie istotę, w której umyśle dostrzegał choćby najmniejsze zło.

    Obudził potężnego Majin Bū po to, by z jego pomocą podbić Siódmy Wszechświat. Nie przewidział jednak, że jego pupil może się przeciw niemu zbuntować. Koniec końców, aby nie zostać zabitym przez własne dzieło, zamyka Bū potężnym zaklęciem w wielkiej różowej kuli. Gdy tylko Kaiōshin Wschodu odkrywa fakt, że demon już mu nie zagraża, zabija on Bibidiego, tym samym wybawiając wszechświat od terroru Majinów.

    Bibidi2

    Bibidi i Junsui Bū

    PrzypisyEdytuj

    1. Dragon Ball, fullcolor manga, saga Majin Bū, tom 5 – wywiad z Akirą Toriyamą [Jump Comics, 4 lipca 2014].

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki