FANDOM

Berry
Berry
ベリー
Berī
Imię w anime Brak polskiej wersji.
Imię w mandze Brak polskiej wersji.
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Dragon Ball: Episode of Bardock
Debiut w anime Dragon Ball: Episode of Bardock
Występuje LogoDBZ
Rasa Plantianin
Zginął 1. Prawdopodobnie podczas zagłady rasy Plantian.
Pochodzenie Plant
Miejsce zamieszkania Nieznane, prawdopodobnie Zaświaty.
Głos Houko Kuwashima
Znaczenie imienia „Berry” to po angielsku „jagoda”.
Pokrewieństwa
  • Ipana (ojciec)
  • Bardock (przyjaciel)
  • Berry (jap. ベリー [Berī], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji)kosmita, Plantianin, syn Ipany i przyjaciel Bardocka.

    To on znalazł nieprzytomnego Saiyanina w lesie i powiadomił o tym ojca. Dzięki Berry'emu wojownik stał się Super Saiyaninem. Mały Plantianin był jedynym, nie licząc Tomy, przyjacielem Bardocka. Gdy Bardock zamieszkał w jaskini to właśnie Berry przynosił mu lekarstwa i jedzenie. Na początku Saiyanin odrzucił pomoc wioski, ale gdy Berry zbaczył pusty koszyk przychodząc za drugim razem, ucieszony zostawił kolejną porcję lekarstw i jedzenia. Za trzecim razem Bardock nawet podzielił się z nim posiłkiem. To właśnie wtedy poznał imię wojownika i opowiedział o tym w wiosce.

    Udział przy transformacjiEdytuj

    Podczas walki Bardocka z Chilledem, kiedy Changeling miażdżył głowę Saiyanina, Berry rzucił się na tyrana, chcąc tym samym uratować przyjaciela. Plantianin został mocno ranny od kikōhy Chilleda. Widząc to, Bardock wpadł we wściekłość. Rozgniewany, pod wpływem kierujących nim emocji przemienił się, przybierając postać SSJ.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki