Fandom

Dragon Ball Wiki

Bacterian

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Bacterian
Bacterian.jpg
バクテリアン
Bakuterian
Imię w anime Zaduch
Imię w mandze Bakteriuch
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze DB, rozdział #035
Debiut w anime DB, odcinek #020
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Zginął zabity przez Tamburine'a.

2. Stracił życie podczas unicestwienia wszystkich Ziemian przez Majin Bū.

3. Zginął, podczas wybuchu planety, spowodowanego przez Złotego Freezera.

Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy 110 [j][1]
Głos Yasuo Tanaka
Znaczenie imienia "Bacterian" pochodzi od łacińskiego słowa "bacterium", które oznacza Bakterię.
Bacterian (jap.バクテリアン [Bakuterian], pl. Zaduch jest to wielki, otyły i bardzo śmierdzący wojownik, uczestnik Tenka-ichi Budōkai.

Po raz pierwszy wystąpił na 21 Tenkaichi Budokai, gdzie walczył z Kurilínem. O mały włos wygrałby, gdyby Son Gokū nie przypomniał Kurilínowi, że nie ma nosa, trzynastoletni chłopak rozprawił się z nim bez problemu. Bacterian dzięki swojej tuszy i odorowi jest bardzo silnym i niebezpiecznym przeciwnikiem, lecz nie można jego siły porównywać z wojownikami takimi jak Gokū czy Jackie Chun. Później zostaje zgładzony z rąk sługi Piccolo Daimaō – Tamburine'a (sługa Piccolo pokonuje go Kikōhą w formie prądu elektrycznego, zabija go nią). W momencie złożenia prośby przed Shen Lóngiem w celu wskrzeszenia wszystkich ofiar Piccolo, widzymy Bacteriana po raz ostatni. Pokazana jest wtedy scena jego rezurekcji.

CiekawostkaEdytuj

  •  Prawdopodobnie wojownik, Bacterian nie brał kąpieli od chwili swoich narodzin.

PrzypisyEdytuj

  1. Taki poziom bojowy podaje kolekcjonerska gra karciana Dragon Ball Carddass.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki