FANDOM

Baby (jap. ベビー [Bebi], pl. w anime Bejbi, pl. w mandze nie występuje, fr. Bébé mutant, ang. Baby) – ostatni ocalały Tsufulianin odtworzony z kwasu DNA króla tej rasy. Był jednym z głównych antagonistów serii Dragon Ball GT.

Wygląd Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Osobowość Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Dragon Ball GTEdytuj

Przeszłość Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Saga Baby'egoEdytuj

Baby (1)

Baby został całkowicie odtworzony przez genialnego naukowca Doktora Myū, który chciał dzięki niemu zyskać władzę nad Wszechświatem. Baby odrodził się jako pasożytnicza forma życia, która zaraża istoty żywe, wchodząc w nie poprzez otwory w ranach. Następnie zagnieżdża się w ich ciałach przejmując kontrolę nad ich ruchami. Przed opuszczeniem ciała zostawia w nim swoje jajka, które po wykluciu rodzą jego komórki umożliwiające mu kontrolę umysłu ofiary. Pierwszą jego ofiarą był jego dobrodziej Myū, którego ciało opuścił po zyskaniu odpowiedniej siły, zabijając tym samym nosiciela. Następnie kolejno zarażał małego humanoidalnego chłopca kosmitę, kosmicznego lekarza i pielęgniarkę z planety Vidal. Później kolejno Gotena, Gohana, których ciała opuścił dla opanowania Vegety. Oraz złożył jaja we wszystkich mieszkańcach Ziemi, włączając w to zwierzęta. W księciu Saiyan pozostał do chwili przed śmiercią.

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Formy Baby'egoEdytuj

NoworodekEdytuj

Bebiyb5
Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!
Miu

Przejęcie ciała Myū przez komórki Baby'ego

Zarażeni bohaterowie Edytuj

Baby Myū Edytuj

Baby wniknął do ciała Doktora Myū tylko dlatego, że był za słaby, aby walczyć z Sonem, Pan i Trunksem. Uciekł w statku kosmicznym, z zamiarem pozyskania nowej energii i kontrataku.

Baby Rild Edytuj

Baby przejął ciało Generała Rilda, żeby powstrzymać Son Gokū, Trunksa i Pan przed odlotem z planety M-2.

Baby Kosmiczny Chłopiec Edytuj

1
Baby opanował ciało kosmity, chłopca o zielonych włosach, którego ekipa naszych przyjaciół uratowała z rozbitego statku widmo, który został przyciągnięty przez ognistą planetęPotrzebna nazwa,a następnie spalony. Baby w ciele chłopca został przewieziony na pobliską planetę, na której znajdował się szpital, sądząc po sprzęcie medycznym, prawdopodobnie jeden z najlepszych w całej galaktyce. Na tej planecie Baby próbował wniknąć do ciał Trunksa i Pan i opanować je, lecz, ze względu na zbyt małą moc, nie udało mu się to.
TrunksSaiyanTuffleWar01

Trunks opanowany przez Baby'ego

Baby Trunks Edytuj

Na planecie Vidal Baby opanowuje Trunksa, ale dzięki swojej silnej woli Saiyanin tłumi moc mutanta.

Baby w ZiemianachEdytuj

Baby w ciele Ziemianina (DBGT, odc. 25)
.

Po przybyciu na po przybyciu na Ziemię Baby opanowuje czterech Ziemian, nim udaje mu się pozyskać ciało Son Gotena.

Baby Goten Edytuj

Baby Goten

Baby przejmuje ciało i moc Gotena. Goten, przeciwnie do Trunksa, nie ma wystarczająco silnej woli i dlatego nie udaje mu się wyzwolić spod władzy mutanta. W wyniku opętania zostaje zmuszony do walki ze swoim bratem Gohanem.

Baby Gohan Edytuj

Son Gohan

Baby przejmuje ciało Gohana wykorzystując to, że Saiyanin nie chciał skrzywdzić swojego brata.

Baby – forma dojrzalszaEdytuj

Baby forma ostateczna

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Baby VegetaEdytuj

Bazowa forma Edytuj

2slabyvega

Bazowa forma

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Super Saiyanin Edytuj

5vegebebi

Super Saiyanin

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Super Baby Vegeta 1 Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Super Baby Vegeta 2 Edytuj

Baby forma (5) Baby Vegeta ulepszony

Super Baby Vegeta 2

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Baby forma (6) Baby Vegeta Ozaru

Baby Vegeta Ōgon Ōzaru

Ōgon Ōzaru Baby VegetaEdytuj

Pod wpływem maszyny prawdopodobnie imitującej fale Bruitsa o natężeniu przewyższającym 170 milionów Xeno Vegecie na powrót wyrósł ogon, atrybut wszystkich Saiyan, co pozwoliło na przemianę w złota małpę i, jak założyli Baby i Bulma, walkę z Son Gokū w poziomie Super Saiyanin Four. Po odcięciu ogona, Tsufulianin musiał wyjść z ciała Vegety, gdyż jego własne urosło i nie mógł dłużej siedzieć w małym ciele Vegety. Został trafiony Kamehame-Hą Gokū, po czym zginął, wystrzelony w Słońce.

Super Baby Edytuj

Baby

Chwilę przed swą śmiercią

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Występ w grach Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Pojedynki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

CiekawostkiEdytuj

Galeria Edytuj