FANDOM

Buyon
250px-BuyonApprochesAndroid8
ブヨン
Buyon
Imię w anime Bagniak
Imię w mandze Miękoś
Inne imiona
  • Jiggler
  • Boing
  • Płeć Nieznana.
    Debiut w mandze DB, rozdział #064.
    Debiut w anime DB, odcinek #040.
    Występuje LogoDB
    Rasa kosmita[1]
    Zawód Strażnik podziemi Wieży Muskułów.
    Zginął 1. Został Zabity przez Son Gokū.
    Pochodzenie Siódmy Wszechświat
    Miejsce zamieszkania
  • Zaświaty (obecnie)
  • Ziemia (dawniej)
  • Poziom bojowy Brak danych.
    Głos
  • Brak informacji[2],
  • Daisuke Matsubara[3].
  • Znaczenie imienia „ブヨン, buyon” pochodzi od japońskiego słowa „ブヨブヨ, buyobuyo”, onomatopei-przymiotnika utożsamianej z dźwiękiem, który wydają rzeczy „zwiotczałe, miękkie i obwisłe”.
    Pokrewieństwa
  • Generał White (przełożony)
  • Nindża Purpurowy (kompan)
  • Sierżant Metallic (kompan)
  • Ósemek (kompan)
  • Buyon (jap. ブヨン [Buyon], pl. w anime Bagniak, pl. w mandze Miękoś, fr. Boing, ang. Jiggler, Buyon)kosmita, wielki, tłuste i różowy stwór, mieszkaniec i strażnik lochów znajdującej się w Jingle należącej do Armii Red Ribbon Wieży Muskułów. Jego wcześniejsze życie, losy ani okoliczności przybycia na Ziemię przed służbą w szeregach Armii RR nie są znane.

    Z powodu elastyczności swojego ciała, które wręcz zdaje się być z wysoce wytrzymałej i rozciągliwej gumy, Buyon okazuje się być trudnym przeciwnikiem dla małego Son Gokū. Kamehame-Ha Saiyanina nie wyrządza Buyonowi żadnej krzywdy. Występuje w pierwszej serii, w sadze Red Ribbon. Służy Generałowi White'owi. Potrafi generować w swoich czułkach prąd elektryczny. Podczas pojedynku z Buyonem młody Son wpada na przebiegły pomysł – obmyśla sposób na pokonanie potwora: wybija dziurę w ścianie wieży, przez którą dostaje się mroźne powietrze ze skutej lodem Jingle i pod wpływem niskiej temperatury potwór zamarza. Następnie Gokū uderza przeciwnika, przez co rozpada się on na małe kawałki i umiera.

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki