FANDOM

Bàoyá Tiān Lóng
Tiān Lóng (infoboks).jpg
豹牙天龍
(豹牙天龍)
Bàoyá tiān lóng
(Hyōga ten ron)
Imię w anime ?
Imię w mandze nie występuje
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze nie występuje
Debiut w anime DB, odcinek #080.
Występuje LogoDB.png
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Podczas ataku Majin Bū na Ziemię.
2. Kiedy Złoty Freezer wysadził Ziemię.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Ziemia
Poziom bojowy nieznany
Głos Kaneto Shiozawa
Znaczenie imienia „豹牙天龍, bàoyá tiān lóng” to po chińsku „niebiański smok panterzego kła”.
Pokrewieństwa
  • Bàoyá Shēng Lóng (młodszy brat)
  • Bàoyá Tiān Lóng (chiń. 豹牙天龍 [Bàoyá Tiān Lóng], jap. 豹牙天龍 [Hyōga ten ron], pl. w anime ?, pl. w mandze nie występuje, fr. ?, ang. Sky Dragon)Ziemianin, mistrz sztuk walki, mentor Panterzego Kła, znawca Stylu Panterzego Kła.

    Son Gokū spotyka bohatera podczas treningu do Tenka-ichi Budōkai 22. Kiedy młodszy brat Tiān Lóng'a Bàoyá Shēng Lóng wznieca awanturę w miasteczku, mistrz panterzego stylu interweniuje. Karci Shēng Lóng'a, przeprasza Chén Dà Quána i Son Gokū i razem z bratem odchodzą z miejsca sprzeczki.

    Należy uzupełnić lukę w opisie! W ramach Królewskiego Turnieju Króla Wontona miał się mierzyć z przywódcą szkoły Najwyższej Gwiazdy, ale Dà Quán zachorował i wyznaczył do pojedynku Son Gokū. Nastąpił dzień walki z Gokū. Tiān Lóng walczył zaciekle i gwałtownie, użył techniki Hyōga Sempū Kyaku, jednak nawet w obliczu gastrycznych dolegliwości przeciwnika, mistrz uległ Saiyaninowi. Przegrywając, zrozumiał swój błąd i przyłączył się do szkoły przeciwnej, także przeprosił za swoje haniebne uczynki.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki