Fandom

Dragon Ball Wiki

Avocado

1276stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Avocado
Avocado (2).JPG
アカ
(アボカド)
Aka
(Abokado)
Imię w mandze AvoCado
Inne imiona Avocado
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Dragon Ball: Siemka! Son Gokū i jego przyjaciele powracają!!
Debiut w anime Dragon Bal: Shūkan Shōnen Jump OVA: Siemka! Son Gokū i jego przyjaciele powracają!!
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa kosmita
Data urodzin Kiedy Avo i Cado się połączą.
Zginął Kiedy Avo i Cado się odłączą.
Pochodzenie fuzja
Miejsce zamieszkania Avo i Cado.
Poziom bojowy 10234
Głos Yasunori Masutani
Waga 6099KG
Wzrost 8901CM
Znaczenie imienia „Aka” to po japońsku „czerwony”, „avocado” to po angielsku „awokado”, to owoc smaczliwki amerykańskiej.
Pokrewieństwa
  • Avo (część składowa)
  • Cado (część składowa)
  • Avocado, Aka (jap. アカ, (アボカド) [Aka, (Abokado)], pl. w anime brak) – fioletowy kosmita, antagonista powstały z połączenia dwóch członków Specjalnego Oddziału Ginyū, Avo i Cado. Wojownicy zjednoczyli się za pomocą techniki połączenia, gdyż w podstawowych formach nie potrafili pokonać małych Półsaiyan, Gotena i Trunksa.

    Na owe scalenie mali Wojownicy Z odpowiedzieli fuzją w Gotenksa. Walka była zażarta i wyczerpująca, reszta drużyny Gokū musiała bronić Ziemi przed atakiem licznych kikōh, emanujących z walki. Po tym, jak starcie osiągnęło poziom krytyczny, a mali ziemscy wojownicy zostali pokonani super silnym atakiem Wahaha no Ha, wypełnionym zielonkawą, ujemną ki, do walki wkroczyli Son Gokū i Vegeta. Gokū, wywodząc w pole Vegetę, sam rozprawił się z przeciwnikami, doprowadzając do ich rozłączenia.

    Przebieg scaleniaEdytuj

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki