FANDOM

Avo
Abo
アボ
Abo
Imię w anime Avo
Imię w mandze Siemka! Son Gokū i jego przyjaciele powracają!!
Płeć Mężczyzna
Debiut w anime Siemka! Son Gokū i przyjaciele powrócili!!
Występuje LogoDBZ
Rasa kosmita
Zginął Nigdy nie zginął.
Pochodzenie Nieznane.
Miejsce zamieszkania Nieznane.
Głos Yūsuke Numata
Znaczenie imienia "Avo" pochodzi od angielskiego słowa "avocado" czyli owocu smaczliwki z rodziny wawrzynowatych "awokado".
Pokrewieństwa
  • Cado (brat)
  • Avocado (fuzja)
  • Freezer (pan)
  • Zarbon (szef)
  • Dodoria (pan)
  • Kapitan Ginyū (szef)
  • Butter (kompan)
  • Jeice (kompan)
  • Guldo (kompan)
  • Recoome (kompan)
  • Avo (jap. アボ [Abo]) – jeden z wojowników pracujących dla Freezera. Razem z bratem Cado należeli do Specjalnego Oddziału Ginyū. Freezer przydzielił im zadanie podbicia planet w zamieszkałej przez Table'a części Północnej Galaktyki.

    Poznaliśmy go w odcinku specjalnym Siemka! Son Gokū i przyjaciele powrócili!!, gdzie wraz z Cado trafili za Table'em na Ziemię. Podczas walki z Wojownikami Z zmuszony był scalić się z bratem w celu pokonania Gotenksa. Przez złą organizację przeciwnika, Avocado (bo tak właśnie zwał się wynik scalenia) zaczął wygrywać, po skumulowaniu ujemnej energii podczas ataku Wahaha no Ha ostatecznie pokonał przeciwnika. Gdy niszczycielska moc zaczęła zagrażać Ziemi, Gokū i Vegeta postanowili wziąć sprawy w swoje ręce, Son podstępem odwrócił uwagę Vegety i pokonał kosmitę. Pod koniec filmu, Avo i Cado dołączyli do świętujących pokonanie Majin Bū.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki