FANDOM

Atla
Atla i Lemuria (03).jpg
アトラ
Atora
Imię w anime Brak imienia
Imię w mandze Nie występuje
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Nie występuje
Debiut w anime DBZ, odcinek #011
Występuje LogoDBZ.jpg
Rasa Arlianin
Zginął 1. Kiedy Vegeta wysadził Arlię.
Pochodzenie Arlia
Miejsce zamieszkania Zaświaty
Poziom bojowy nieznana
Głos Ryō Horikawa
Znaczenie imienia „アトラ, atora” pochodzi od słowa „アトランティス, atorantisu” japońskiego zapożyczenia z łacińskiego „Atlantis”, czyli „Atlantyda”. Łacińskie „Atlantis” jest kalką starogreckiego „Ἀτλαντίς”, które pochodzi od również starogreckiego „Ἄτλας”, czyli. „niosący niebiosa”.
Pokrewieństwa
  • Lemuria (ukochana)
  • Król Moai (wróg, tyran)
  • Atla (jap. アトラ [Atora], pl. w anime brak imienia, pl. w mandze nie występuje, fr. brak imienia, ang. Atla)Arlianin, jeden z więźniów Króla Moaia, narzeczony Lemurii.

    Atla był jednym z wielu więźniów okrutnego Króla Moaia. Kiedy Vegeta i Nappa przybyli na Arlię i zostali pojmani, w więzieniu Atla opowiedział im historię o swojej narzeczonej Lemurii, która została zmuszona do bycia królową u boku Moaia. Wspomniał, że niegodziwy władca porwał mu ukochaną sprzed ołtarza, a jego samego wtrącił do lochu. Podczas opowieści Atla podkreślał, że bardzo tęskni za Lemurią. Po tym, jak Saiyanie zamordowali strażników więziennych, Atla odzyskał wolność. Udało mu się odszukać ukochaną, jednak w momencie kiedy dwoje rzuciło się sobie w ramiona, Vegeta wysadził Arlię za pomocą potężnej kikōhy.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki