FANDOM

Armia Lorda Sluga
Slug with elites.
Czym się zajmuje Podbijanie planet
Założyciel Slug
Członkowie
  • Slug
  • Anghira
  • Dorodabo
  • Medamatcha
  • Zeeun
  • Kakuja
  • Gyosh
  • pozostali żołnierze
  • Nadal istnieje nie
    Na jakiej planecie się znajduje brak stałej lokalizacji(Statek Kosmiczny Lorda Sluga)
    Pojawia się w LogoDBZ

    Armia Lorda Sluga lub Klan Demona- grupa wojowników-demonów pod przywódctwem Sluga.

    InformacjeEdytuj

    Po wygnaniu Sluga z Namek, wygnaniec rozpoczął podróżowanie po kosmosie, organizując armię, aby pomogła mu ona podbijać planety. Jego siły po raz pierwszy pojawiają się w czwartym filmie DBZ, gdzie armia odwiedza Ziemię, próbując przekształcić ją w pseudo-kosmiczny pojazd poprzez zamrożenie jej atmosfery dzięki ktoremu mogli by przenieść się na kolejną planetę.

    Hierarchia w armiiEdytuj

    Poplecznicy, którzy pracują najbliżej z Sluga to: Zeeun, Anghira, Dorodabo, Medamatcha, Gyosh i Kakuja, pozostali słabsi i mniej przydatni żołnierze stanowią najniższy szczebel hierarchii. Najniższi szczeblem żołnierze wydają się należeć do tej samej rasy, jednak żołnierze ci są bardzo słabi nawet Chichi w czwartym filmie DBZ pokonuje ich kilku.

    Dragon Ball Z film 12Edytuj

    Członkowie armii Sluga pojawiają się również w dwunastym filmie DBZ kiedy to złoczyńcy wydostali się z piekła.

    Członkowie ArmiiEdytuj

    CiekawostkaEdytuj

    • Gyosh i Kakuja są jedynymi członkami armii Sluga, którzy nie pojawili się w żadnej grze video.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki