FANDOM

Arale Norimaki (jap. 則巻アラレ [Norimaki Arare], pl. w anime Arala, pl. w mandze Aralka Spadkowska)ziemski android zbudowany przez Sembēgo Norimakiego. Pierwotnie występuje w mandze i anime Dr Slump, lecz ma też swoje pięć minut w Dragon Ball'u. Toriyama, umieścił także w pierwszej serii świat z Dr Slumpa. Arale mieszka we wsi Pingwinówek.

Wygląd Edytuj

Arele jest drobną i małą dziewczynką która ma granatowe sięgające do pasa proste włosy i oczy tego samego koloru co włosy. Na nosie ma czarne okulary z czarnymi, okrągłymi oprawkami. Ubiera się w niebieski dżinsowy kombinezon z różowym podkoszulkiem. Nosi różową czapkę że skrzydłami i napisem swojego imienia.

Osobowość Edytuj

Arale jest szalona i zwariowana przy czym troszeczkę głupiutka co sprawia u widza Dragon rozrywkę.

Bografa Edytuj

Dragon Ball Edytuj

Saga czerwonej wstęgi Edytuj

Gokū ścigając Niebieskiego Generała (który wykradł smocze kule) trafił do wioski i spotkał Arale. Arale była silniejsza od Son Gokū, stanęła w szranki z Generałem Niebieskim, w walce dała popis swojej firmowej, ale jakże ciekawej techniki "Arale Kick". Arale z charakteru jest troszeczkę głupkowata.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Nadludzkiej Wody (Commeson) Edytuj

Arale pojawia się w 43 odcinku Dragon Ball Super, kiedy Gokū przypadkowo teleportuje się do Pingwinówka.

Saga Hita Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Doktor Slump Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Występ w filmach Edytuj

Dragon Ball: Wielka mistyczna przygoda Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Galeria Edytuj