FANDOM

Anghira
Angira
アンギラ
Angira
Inne imiona Angila
Płeć mężczyzna
Debiut w anime Dragon Ball Z Film 4.
Występuje LogoDBZ
Rasa Demon
Zginął 1. Został zabity przez Son Gokū.
Miejsce zamieszkania Piekło
Głos Keiichi Nanba
Pokrewieństwa
  • Slug (szef)
  • Dorodabo (kolega)
  • Medamatcha (kolega)
  • Zeeun (kolega)
  • Gyosh (kolega)
  • Kakuja (kolega)
  • Anghila (jap. アンギラ) –  jeden z elitarnych żołnierzy Sluga. Występuje w Czwartym Filmie DBZ.

    BiografiaEdytuj

    Anghira jest najsilniejszym żołnierzem w armii Sluga, posiada on umiejętność wydłużania swych ramion podobnie jak Nameczanie.

    Po przybyciu na Ziemię Anghira wraz z kilkoma innymi żołnierzami odnajdują Smocze Kule dla Sluga, w bardzo krótkim czasie.

    Później, po pokonaniu Dorodabo przez Piccolo wkracza do walki. Anghira próbuje zatrzymać Piccolo jednak nieskutecznie.

    Anghila

    Kiedy Gokū przybywa na pole bitwy, Anghira próbuje trafić go Gardłową kikōhą, jednak przeciwnik odbija pocisk zabijając Anghire.

    WyglądEdytuj

    Anghira jest wysokim mężczyzną z niebieską skórą i długimi blond włosami, na głowie ma dwa krótkie rogi i jest ubrany w fioletowe ubrania przypominające te ze starożytnej Grecji. Jest wzorowany na postaci Zarbona, jednym z popleczników Freezera zarówno pod wyglądem wyglądu jak i osobowości.

    CiekawostkiEdytuj

    • Na plakacie promującym czwarty film kinowy DBZ jest ubrany w czerwony strój, a jego skóra jest koloru zielonego zamiast niebieskiego.
    • Jest on jedną z niewielu postaci z filmów kinowych, która zabiła człowieka bezpośrednim atakiem fizycznym - tą osobą jest człowiek któremu, Anghira odebrał trzygwiazdkową Smoczą kulę.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki