FANDOM

Amplifikator fal Bruitsa – jest to potężna maszyna zbudowana z części podstawowej i anten nadawczych zbudowana przez Bulmę, by skupić promienie księżyca w pełni, by umożliwić Babyemu przemianę w Ōzaru. Maszyna została udoskonalona by Vegeta nie mając ogona mógł osiągnąć poziom SSJ4 z pominięciem SSJ3. Pierwszy raz użył jej Baby w walce przeciwko Goku w formie SSJ4, drugi raz kiedy Vegeta przyłączył się do Gokū podczas walki z Yī Xīng Lóng'iem. W maszynie jest miejsce dla operatora, czyli Bulma, która ze środka kieruje całą aparaturą. Urządzenia działa na zasadzie skupiania promieni księżyca na oczach Saiyanina, do póki nie pochłoną one dawki potrzebnej do rozpoczęcia przemiany w Ōzaru i SSJ4. Nazwa pochodzi od fal Bruitsa, czyli widma promieniowania obecnego w świetle księżyca, którego natężenie w czasie pełni jest odpowiednio duże do rozpoczęcia przemiany, wg mangi dana dawka to 17 milionów ksenów (fikcyjna jednostka). Maszyna skupia właśnie to pasmo, przekraczając te 17 mln, by Saiyanin bez ogona mógł się przemienić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki