FANDOM

Adiutant Black
Black hosa1
ブラック参謀
(ブラック補佐, ブラック総帥)
Burakku Sanbō
(Burakku Hosa, Burakku Sōsui)
Imię w anime Generał Czarny
Imię w mandze Adiutant Czarny
Płeć Mężczyzna
Debiut w mandze Rozdział #70
Debiut w anime DB Odcinek #?
Występuje LogoDBLogoDBZLogoDBGT
Rasa Ziemianin
Zginął 1. Zginął w walce z Son Gokū.
2. Zabiła go Pan.
Pochodzenie Ziemia
Miejsce zamieszkania Piekło
Głos Masaharu Satō
Znaczenie imienia „Black Sanbō”, „Black Hosa”, „Black Sōsui” - „black” to po angielsku „czarny”, „sanbō” to po japońsku „sługa”, „doradca”, „hosa” to również po japońsku „asystent” i „sōsui” to „dowódca” także po japońsku.
Pokrewieństwa
  • Dowódca Red (przełożony)
  • Generał Blue (podwładny)
  • Generał White (podwładny)
  • Pułkownik Violet (podwładna)
  • Pułkownik Silver (podwładny)
  • Pułkownik Yellow (podwładny)
  • Pułkownik Copper (podwładny)
  • Adiutant Black (jap. ブラック参謀 (ブラック補佐, ブラック総帥) [Burakku Sanbō (Burakku Hosa, Burakku Sōsui)], pl. w anime Generał Czarny, pl. w mandze Adiutant Czarny, fr. Colonel Black, ang. Staff Officer Black)ziemski żołnierz, członek wojskowej organizacji Red Ribbon, prawą ręka jej dowódcy, Reda. Wiernie służy swojemu zwierzchnikowi i doradza we wszystkich dziedzinach, lecz jego przełożony nie traktuje poważnie tego, co mówi i uważa go za bezsilnego protegowanego.

    Kiedy Black dowiedział się o tym, że Red zbiera Smocze Kule, aby zażyczyć sobie wyższego wzrostu, a nie władzy nad światem, zastrzelił go i ogłosił armii, że od teraz on jest głównodowodzącym. W wyniku objęcia rządów zmienił nazwę organizacji na Armia Black Ribbon, jednak owa armia została szybko rozgromiona przez Sona. Ostatecznie Black przegrał starcie z Saiyaninem i zginął.

    OsobowośćEdytuj

    Black to typowy przykład uniżonego i lojalnego sługi, który gotów jest zrobić wszystko, co rozkaże jego przełożony. Na ogół adiutant wykonywał i mówił dokładnie to, co chciał usłyszeć bądź, co rozkazał mu Red, mimo iż w głębi duszy go nienawidził.

    WyglądEdytuj

    Black jest dość wysokim, umięśnionym, czarnoskórym Ziemianinem. Przeważnie ma na sobie czarny frak, niebieskie sztruksy i białą koszulę pod czarnym krawatem, czasami występuje bez marynarki.

    Dalsze wystąpienia BlackaEdytuj

    Później wielokrotnie widzimy Blacka w różnych rolach:

    CiekawostkaEdytuj

    • W czwartym filmie kinowym DB wizerunek Blacka został całkowicie zmieniony. Istnieją spekulacje, że to przez to, iż pierwotna wersja była zdaniem niektórych rasistowska[1].

    GaleriaEdytuj

    PrzypisyEdytuj

    1. Potrzebne źródło.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki