FANDOM

Adiutant Black (jap. ブラック参謀 (ブラック補佐, ブラック総帥) [Burakku Sanbō (Burakku Hosa, Burakku Sōsui)], pl. w anime Generał Czarny, pl. w mandze Adiutant Czarny, fr. Colonel Black, ang. Staff Officer Black)ziemski żołnierz, członek wojskowej organizacji Red Ribbon, prawą ręka jej dowódcy, Reda. Wiernie służy swojemu zwierzchnikowi i doradza we wszystkich dziedzinach, lecz jego przełożony nie traktuje poważnie tego, co mówi i uważa go za bezsilnego protegowanego.

Kiedy Black dowiedział się o tym, że Red zbiera Smocze Kule, aby zażyczyć sobie wyższego wzrostu, a nie władzy nad światem, zastrzelił go i ogłosił armii, że od teraz on jest głównodowodzącym. W wyniku objęcia rządów zmienił nazwę organizacji na Armia Black Ribbon, jednak owa armia została szybko rozgromiona przez Sona. Ostatecznie Black przegrał starcie z Saiyaninem i zginął.

OsobowośćEdytuj

Black to typowy przykład uniżonego i lojalnego sługi, który gotów jest zrobić wszystko, co rozkaże jego przełożony. Na ogół adiutant wykonywał i mówił dokładnie to, co chciał usłyszeć bądź, co rozkazał mu Red, mimo iż w głębi duszy go nienawidził.

WyglądEdytuj

Black jest dość wysokim, umięśnionym, czarnoskórym Ziemianinem. Przeważnie ma na sobie czarny frak, niebieskie sztruksy i białą koszulę pod czarnym krawatem, czasami występuje bez marynarki.

Dalsze wystąpienia BlackaEdytuj

Później wielokrotnie widzimy Blacka w różnych rolach:

CiekawostkaEdytuj

  • W czwartym filmie kinowym DB wizerunek Blacka został całkowicie zmieniony. Istnieją spekulacje, że to przez to, iż pierwotna wersja była zdaniem niektórych rasistowska[1].

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Potrzebne źródło.