FANDOM

Ten artykuł dotyczy planety z Siódmego Wszechświata. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.
Świat Kaiōshinów
Kaioshinkai
界王神界
Kaiōshinkai
Zaludnienie Nieduże, obecnie trzy osoby.
Klimat Umiarkowany, podobny do ziemskiego, ale łagodniejszy.
Grawitacja Podobna do Ziemi.

Świat Kaiōshinów (jap. 界王神界 [Kaiōshinkai], pl. w anime Planeta Bogów, pl. w mandze ?, fr. Le Kaiôshinkaï, ang. Sacred World of Kais) – niewielka planeta poruszająca się po orbicie wokół Siódmego Wszechświata, miejsce zamieszkania Kaiōshinów tego uniwersum.

Jest to zielone ciało niebieskie otoczone srebrzystą poświatą, wokół Świata Kaiōshinów krąży wielu naturalnych satelitów. To tutaj podczas jednego ze spotkań Kaiōshinów i Hakaishinów doszło do kłótni między Rō Kaiōshinem i Beerusem. Sprzeczka ta zakończyła się uwięzieniem Rō Kaiōshina w mieczu zwanym Z-Swordem. Tę planetę splądrował niegdyś Majin Bū i zabił czterech z pięciu podówczas panujących Kaiōshinów. Obecnym władcą i najwyższym bogiem jest Rō Kaiōfshin. To tu właśnie Wschodni Kaiōshin sprowadził Son Gohana, aby trenował do spotkania z Majinem. W Świecie Kaiōshinów doszło także do największej walki serii DBZ, starcia Son Gokū i Vegety z Czystym Majin Bū. Pojedynek zakończył się klęską demona.

Znani mieszkańcyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na planecie prawdopodobnie nie ma fauny, gdyż zwierzęta nie są godne przebywać w tym świętym miejscu[potrzebne źródło].

GaleriaEdytuj